Bortrest tom 5 maj!!!

Nu får hundar, barn, man,hem och katt klara sig bäst de kan i en dryg vecka! Och det blir inga problem- jag är helt lugn!!!Själv åker jag till Stockholm ikväll för att ta planet till TelAviv i morgon bitti! Det blir en Pilgrimsresa till Israel tillsammans med 20 arbetskamrater/ så det är forbildning också! Mitt livs resa som jag väntat på i 30 år!!! - Men den som väntar på något gott......osv.
Lucia äter och sover mer än vanligt/ hon mår jättebra och hältan har gått över. Spännande att se hur mycket magen har växt när jag kommer hem igen!
Mindra matvägrar!!! Får hon inget extragott i maten får det va...../ så nu har vi en liten makkamp och får väl se vem som vinner striden! Jag tycker att hon ska finna sig i att få hundmaten som den är- som de andra. Man kan ju inte ha special till en av hundarna!!! Eller....?
Elsa hon är som hon är; glad och go.... och verkar må bra i magen också! Jag blir så glad för det!!!!!
Ute lockar solen på oss, så vi får göra en sista långpromenad tillsammans innan jag åker. Resten av dagen blir det till att packa och göra vissa förberedelser inför en veckas bortavaro!
Jag önskar alla mina vänner en riktigt skön vårvecka- och hoppas att snön är helt borta när jag kommer hem igen. t
I Israel är det sommar!!!!! JiiiPiii!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå Karin!

Jag önskar dig en riktigt trevlig resa till varmare land!!!



Kram / Helena

2009-04-27 @ 11:22:57
URL: http://helenani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0