Jag har en Facebook!

Det trodde jag aldrig- först blogg och så facebook....
-känner mig väldigt inne just nu/ borde kanske lära mig skicka sms också!?
Mja, man ska väl inte överdriva och ta allt på en gång!
Men det var intressant med facebook- "alla" finns ju där; barnen, barnbarnen, hela/halva tjocka släkten och alla deras vänner.... jag har redan första dagen fått 27 nya vänner och en förnyad kontakt med folk jag inte träffat på 10 år minst.
Så har jag råkat bli vän med ett par av mina barns vänner i hastigheten!!! OOps..-Värre saker har hänt-tror jag!
Men eftersom jag har de flesta i familjen i Mälardalen så blev det här ett bra sätt att hålla kontakt och få veta vad som händer....
Det som händer med Lucia är att hennes spenar har blivit rosa, vilket tyder på valpar! Till veckan ska hon börja få valpfoder och sedan börjar hon tjockna på sig! Jag längtar!!!!
Jag längtar också efter en annan liten valp; ett nytillskott som kommer till sommaren- om allt går som jag hoppas!
Tänk vad mycket längtan det finns under våren!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0