Påskvandring!

Tre klasser(2-3-or) kom under förmiddagen till Rosviks kyrka/ mitt emellan Piteå och Luleå, för att uppleva påsken år 33. Det var en spännande tidsresa för många av dem och vi som agerade allt ifrån soldater till försäljare på torget i Jerusalem hade en riktigt kul stund. Själv var jag soldat! Ska be Anna lägga in lite bilder så kan jag visa upp min mundering. Hon får göra det senare i kväll för nu är vi på väg bort....
Anna till en konfirmationskompis från i somras och jag är bjuden på en överraskningsmiddag av en elev på gymnasiesärskolans restauranglinje. Temat är visst "Hela världen"! Men det vet jag inte än/ det är som sagt en överraskning!!!!! Men jag har klätt upp mig lite/ har lagt av soldatkläderna/ och är beredd på en kulinarisk världsomspännande resa i buffe´form!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hejsan Karin.

Kikar in och önskar er en glad påsk. Hoppas allt är väl med Lucia,att magen växer som den ska.

Glad påsk/ hälsn. Veronica

2009-04-08 @ 18:03:00
URL: http://veronicach.blogspot.com
Postat av: veronica

Hej Karin.

Jag önskar er en glad påsk. Hoppas allt är väl med Lucia,att magen växer som den ska.

Glad påsk/ Veronica

2009-04-08 @ 18:11:26
URL: http://veronicach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0