Skärtorsdag

Kvällen börjar bli sen och det känns lockande att närma sig sängkanten. Barbarnet Philip vill bli nattad, så jag ska se vad jag kan göra... Han har varit på hundpromenad med mig idag och det var en upplevelse- inte minst för Elsa som fick en extra rolig promenad! Philip och Elsa sprang över snöiga vidder, in genom skogsdungar och längs skoterspår. Hunden före och pojken efter...
Så har vi ätit en god middag tillsammans/ sent, för jag var i kyrkan och firade skärtorsdagsmässa medan Erik och mågen Kyriakos körde virke till Oskars stuga/ man kommer sig dit på isväg och snart smälter vägen bort. Nu finns det virke att bygga ny bro och veranda för! Hoppas att Oskar blir glad!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0