Söndag kväll!

Hundarna är ganska trötta ikväll- vädret har varit underbart och alla har vi varit sugna på långpromenad i vårsolen.
På förmiddagen tog jag och Rebecka en 1,5 timmars promenad på skoterspåren och Lucia fick förtroemndet att springa lös...vilket hon snabbt missbrukade genom att kuta iväg och skälla på en stor hund som motionerade matte och husse längre fram i spåret!
Det är ingen stor ide att skälla på Lucia- hon är som en gås/ allt bara rinner av och hon skäller glatt vidare.
Så for jag och Rebecka till Rosvik på jobb; det var konfirmandernas dag med tillhörande Upptäckardax, middag och Gudstjänst bl.a.
Då, på eftermiddagen blev Erik sugen på promenad och tog 1,5 timmars-prommis i solen han också.
Vid 18.00 hade jag en Gudtjänst i Norrfjärden, så jag for dit i god tid. Och under tiden kände Aron för en god insats och gick en halvtimme till med hundarna. I morgon bitti finns det tre hundar som tar sovmorgon- det är jag ganska säker på... I morgon kommer min underbara 15-åriga dotter-dotter; barnbarnet Anna! Jag har tre barnbarn till; min Webbmaster Simon 19 år, 13-åriga Nicholas och snart 9-åriga Philip. Jag är så lyckligt lottad att jag har fem fantastiska barn- alla duktiga, skötsamma och underbara människor. De två äldsta har dessutom haft godheten att skänka mig såna otroligt fina, underbara och goda barnbarn. Jag måste stanna där så ingen tror att jag överdriver eller skryter! Jag är bara så otroligt tacksam!!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

När Anna kommer så kan hon också få förmånen att få gå 1,5 timme i solen med hundarna!



Ps Vet någon varför Aron bara gick en halvtimme?

2009-04-05 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0