Ståsola!?

Tänkte lägga en liten grundning innan jag far till det varmare landet... mest för att inte behöva gå med vita ben till kjolen! Besökte därför ett solarium med gott rykte/ och hittade något jag inte visste fanns; "Ståsolarium"/ en liten rund tub med dörr och lysrör i väggarna. Det var bara att stå där inne med stängd dörr och bli "grillad" på alla sidor, på ett hygieniskt sätt som inte gav ränder( enligt reklamen).
Jag vet att det inte är så bra att sola solarium- men jag tror att det inte är dödligt att sola 5 ggr/år, de år man åker utomlands- vilket i mitt fall inträffar/3 år!
8 minuter och 40:- senare kände jag mig som en svettig, grillad kyckling! Därför äter vi lax ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0