Valpköpare!

Det är så roligt när alla de som vill köpa valp efter Lucia ringer! Man känner att en del verkligen längtar och ser fram emot "sin" valp! Hoppas bara att Lucia får valpar så det räcker till dem som vill köpa en- och att jag vill sälja till just dessa!!!!!! Det gäller att lyssna in hjärta och mage åt alla håll; Jag kommer ju att älska dessa små valpar så mycket att jag inte vill riskera att de får ett tråkigt eller ensamt liv! Trots att jag ännu inte sett om det blir några valpar så måste jag förbereda mig och tänka efter vad som är viktiga kriterer för en försäljning! Så vill jag att alla ev. valpköpare ska känna sig trygga med mig! Att våga vara ärlig och ställa de frågor man bär på, att våga ringa och visa intresse.....
Så går jag själv i valpköpar-planer; behöver ju en bra hane inför framtiden...och den dag jag köpt min första "kille" talar jag om det! Jag håller tummarna för att en viss valp håller måttet och blir min!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0