Vilken dag!!!

Soligt, varmt och skönt- Hundarna ligger gärna ute på verandan och sover eller bara njuter.
Lucia är dessvärre inte bra i sitt vänstra framben än... haltar lite lätt och vill inte promenera i någon hastighet... Då får hon bara gå en liten sväng och sedan vara hemma medan de två pigga hundarna promenerar vidare!
Lucia gråter när hon inte får följa.... men vad ska man göra- hon måste vila! För övrigt mår hon bra, är tröttare än vanligt och fruktansvärt smutsig!!!!
De andra blev tvättade häromdagen, men då var både jag och Lucia för trötta att tvätta henne också- just då! Sedan har inte tiden funnits- eller orken... Min hemska förkylning vill inte ge sig!!!!
Som vädret är nu önskar jag att jag bara hade svarta hundar/ de är lika smutsiga men det sys inte lika tydligt!
Till dig som funderar på att köpa hund; -Det är mycket  städning och tvätt höst och vår... dessutom fäller de en hel del nu...
Så har vi ställt in valplådan- bara för att Lucia ska veta att den finns!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0