Nu blir det snart ordning på torpet....

Ikväll kom Simon, min webbmaster och sonson på besök.
Han tänker studera på Universitetet i Luleå i ca 5 år!
Det betyder att vi får den stora glädjen att umgås lite oftare än tidigare: han bor annars i Norrtälje.
Så imorgon ska vi sätta oss med detaljerna i min hemsida och justera sånt som blivit lite fel, samt lägga in lite nyare bilder på voffsingarna. Tur att det är så lätt med bloggen att tom. jag kan skriva där.
Annars är jag mest förtjust i Face book, där man kan hålla lite kontakt med många!
 Idag har Elmer hjälpt mig att gräva en ny rabatt- och ikväll har han duschat och fått klorna klippta! Det behövdes....
Så har jag varit till en granne och kollat in hennes lilla växthus, som hon vill sälja! Jag vill köpa!!!!!
Hundarna, trädgården och inredning tillhör mina intressen och just nu är det trädgården här hemma som är i fokus!
På stugan är det mest bara underhåll och det är inte lika kul som att projektera något större....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0