VALPPLANER...igen....

På torsdag "smäller det" för då ska både Mindra och Lucia till veterinren!
Mindra ska kollas med ultraljud om det finns några valpar i hennes lilla mage! Jag tycker att det verkar så...magen känns "annorlunda" och spenarna är rätt stora tycker jag. Dessutom verkar hon tröttare än normalt.... På torsdag vet vi!
Så var det "lilla Lussan" som börjat löpa och som måste ha ett nytt hjärtintyg! Så nu får vi förvarna Pumba att Lucia är på gång igen! Hoppas att parningen lyckas bättre denna gång....
Förhoppningsvis har jag valpar efter Mindra och Simon om 5 veckor...och innan dess ska jag lägga ut länk och stamtavla på den vackre finske hanen, en ruby som var Finlands finaste/ mest välmeriterade Cavalier 2008.
Pumba har jag länk till, vi gör ju ett nytt försök eftersom Lucia inga valpar fick förra gången. Sånt händer!
Men om allt går bra med Lucias parning har jag valpar efter henne och Pumba om ca. 10 veckor!
Nu är det bara att vänta och hoppas.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!



Hoppas att allt går i lås nu, håller tummarna för det!!!



Kram / Helena

2009-08-31 @ 14:56:33
URL: http://helenani.blogspot.com
Postat av: Annika

Spännande tider !

2009-09-02 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0