Kommit hem, sjöblöt och lycklig!

Utställningshelgen i Vännäs är nu genomförd!
Mitt boende hos "vänliga damen" i Vännäs var toppen! Eget hus ovanför Umeälven, med direktkontakt till natursköna promenadleder....toppen för hundarna och enkelt för mig!
Dessutom bjöd damen mig till Vännäs-bys kyrka på Sommarmusik; lördag kväll!´
En härlig timme med skön sång, musik och andlig spis.
Utställnings-resultaten för Mindras del, är jag mer än nöjd med;
-Fredag; svensk domare som gav 10 av 18 blått band/ Mindra blev 6:a.
-Lördag; norsk domare som gav blått band till 10 av 17, blev Mindra 6:a igen.
-Söndag var det en Irländsk domare som också delade ut många blå band; av 18 tikar blev 10 kvar i ringen och Mindra slutade som 4:a.
Jag är mer än nöjd, eftersom mina förväntningar inte var så högt ställda!
Söndagens väder kunde ha varit bättre; spöregn nästan hela dagen...men det var kul ändå!!!!
Om två veckor ska vi till Gällivare.... och då....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0