Doggbloggen är född!

Här ska jag skriva om min väntan på Lucia valpar! Om ca två veckor kommer det att synas om parningen gått bra! Jag längtar efter en bekräftelse!!!
Så ska jag berätta hur det går med Mindras utställningsresultat i sommar och hur det går för oss att åka till Finland och para henne.
Så kommer jag säkert att berätta om Elsas harjakt och språngmatcher på skaren.
Dessutom blir det kanske någon historia om Ludwig den förskräcklige som väcker oss klockan fem för frukost!
Då och då kommer jag säkert att berätta om Mira och hennes matte som vi ofta tar häliga promenader med.
Så ska jag ta lite roliga kort på alla och lägga ut på bloggen. Just nu finns inte en enda bild kvar efter vårt datahaveri förra veckan! Det var inte kul!
För tillfället är Sixten här igen, han vill flytta hit men det går inte... Hans familj tycker om honom och våra djur vill inte att han kommer in! Siten ska jag berätta mer om senare!
Nu ska jag sluta för idag! Sov gott om du råkar se detta ikväll!

Kommentarer
Postat av: Erik S

Hätligy.



Snyggt jobbat lilla frugan. Nu är du på gång.

2009-03-29 @ 21:21:18
Postat av: Helena

Hej Karin!



Så kul att du har börjat blogga!



Kram / Helena

2009-03-30 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0