Alltid är det nåt!

Har man hundar så är det som när man har småbarn; Alltid är det något men nån av dem!
Nu är det Lucia som har kliat sig runt öronen ett tag.... det tar ju ett tag att upptäcka att det är mer kliande än normalt! Ringde veterinär för rådfrågning och fick rådet att prova med öronrengöring med lite cortison i/ det är ju bra mot klåda! Faktiskt verkar det ha hjälpt! Men ska köra en liten kur idag också, för säkerhets skull!
Hos veterinären träffade jag vännen Annika från "Happis" med tre av sina voffsingar.... Det blev ett glatt återseende och jag hoppas allt blev OK för hennes hundar!
Idag är det kallt ute och blåser så hemskt att jag inte har lust att gå ut...
Hundarna har varit ute på gården, men verkar nöjda med att sova förmiddag just nu.
När jag ringt några samtal blir det ändå tvunget att ta en ordentlig promenad!
Igår var det regnigt och trist väder, men under någon timme på fm. var vädret riktigt skönt!
Just då kom ett par vänner förbi och vi tog en gemensam långpromenad då vi tillsammans löste en del världsproblem. Tänk så bra man pratar och tänker på hundpromenader!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0