HEMMA IGEN!

Kom insmygandes vid 01-tiden efter en dryg vecka borta...
Gullhundarna snusade på tills de upptäckte att "Mamma" var hemma igen!
-Att bli "överfallen" av tre överlyckliga hundar som inte vet till sig av glädje...är en upplevelse! Jag blev tvättad från topp till tå! Mindra som är extra fäst vid mig höll på att kväva mig i sin glädjeyttring!!!! Det är underbart att vara så älskad!!!!!
-Men det var en sak som inte var så kul; Lucia ser inte så dräktig ut som hon borde/så nu fruktar jag att det kanske inte blir några valpar!? Men på fredag ska vi till veterinären och kontrollera om det finns några valpar där inne.
Det händer att en dräktig tik inte får valpar pga att kroppen absorbe´rar upp embryona av någon anledning. Men det kan också hända att det gömmer sig någon valp någonstans....dock inte 5 stycken!
På fredag vet vi!
Håll tummarna och be en bön!

Kommentarer
Postat av: erica

Välkommen hem!

Hoppas att du har haft det bra!

kram

erica

2009-05-07 @ 07:32:31
Postat av: Veronica O Liva

Hej Karin.

Tänker på er och håller tummarna för er imorgon.

Kram/Veronica

2009-05-07 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0