Hundutställning och pälsen faller av.......

På söndag är det stor hundutställning i Sjulnäs och Mindra ska dit....utan päls!!!!!
-Jag tvättade henne idag för att hinna ett varv till på fredag/ hundarna är ju inte som renast den här årstiden!
Till min stora förfäran började pälsen falla av när jag shamponerade henne... mina händer var inte fulla av blommor precis!
När jag duschade av henne flöt det svart päls ner över golvbrunnen och täckte den.....Vid torkning och kamning lika illa; kammen full av svart hår! Jag kammade och fönade och högen av hår växte....
Vi får väl se om det finns någon päls kvar till på söndag!? Annars får hon gå i klassen; Nakenhundar!!!
Eländes elände- Varför måste hon fälla allt den här veckan?????
Stackars Annika som lovat visa henne om jag inte hinner komma loss från jobbet i tid!

Kommentarer
Postat av: Annika

Halloj Karin,

Tack för din inbjudan, jag ser fram emot en trevlig helg hos er...

2009-05-12 @ 21:31:24
URL: http://annispearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0