Hur glömsk kan man bli....?

Det är en/tre stora utställningar i Vännäs den 12-14 juni om jag anmält Mindra till! -Och dessutom lovat Annika att ta med Elton, för hon jobbar!
Allt är frid och fröjd ända tills jag kommer på att man måste ha någonstans att bo också!!!!
-Nu är alla campingar, stugor och rum fulla!!!! Vad gör man?
Man ropar på HJÄLP!
Om någon har ett utrymme outhyrt eller en plats över så tar jag emot det med tacksamhet!
Jag har slängt ut en livlina till en präst jag nästan känner som bor i trakten...
Han skulle kolla med sina församlingsbor, så hoppet lever än!
Nu är det min bön och mitt hopp att allt ska ordna sig till det bästa/ vilket det brukar göra. Men hur glömsk kan man bli....?

Kommentarer
Postat av: Jenny Ermling

här kommer ett tips apaTeguthyresdygnveckamaniUmea20952739.htm?ca=2&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vasterbotten/1apaTeguthyresdygnveckamaniUmea20952739.htm?ca=2&w=1. Brukar dyka upp fler såna om du kan tänka dig att pendla 3 mil till umeå i och med att det är så många studenter som åker hem över sommaren.

2009-05-16 @ 11:20:29
URL: http://bitingwinds.ermling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0