Lycka!!!!

Tänk vad man kan bli glad för lite ibland; igår kväll fick jag bilder på valpbröderna och fick veta vem jag ev. rekommenderas att välja! Typiskt att just den var sötast. Den andra var coolast!!!
Och nu vet jag vad han heter; ELMER!
Det är Erik som ofta väljer namn åt våra djur/ både till katter och hundar. Han visar sitt engagemang på det viset och det är ju jättebra.
Elmer påminner om en ljuv tid i våra liv; När pojkarna var små och alltid ville lyssna på Elmer Hult, den lilla musen som bodde på IKEA. Vi slet ut ett kasettband under otaliga bilresor och fick åka till IKEA enkom för att köpa ett nytt!!!
Så fanns det för länge sedan en grupp från Mosebacke som hette Elmer Bryds eminent five orkester; ett gäng äldre herrar i överrockar och hatt som sjöng långsamma låter med fruktansvärt roliga texter! Är det någon som minns dem?
Så känner jag LYCKA när jag tänker på min familj och alla goda vänner som finns där ute i verkligheten, överallt utspridda i Sverige! Jag känner framför allt TACKSAMHET och hoppas att jag ska kunna odla förnöjsamhet som en god dygd i mitt liv. Min tacksamhet riktar sig till Honom som är alla goda gåvors givare! En välsignad dag önskar jag dig!

Kommentarer
Postat av: Annika

vad fint du har skrivit i din blogg idag !



Jag är så glad för din skull,ang lillkillen.



Jag tror att jag har en lösning i Leni fallet,vet mer nästa onsdag då jag ska besiktiga henne.



Kramar från Annika.

2009-05-22 @ 17:11:39
URL: http://www.annispearls.se
Postat av: Karin Sandlund

Tack min vän! Jag är så glad att ser ut att bli en snabb och bra lösning för Leni; vackerhunden! Du kan ju titta på min blogg och kolla in småkillarna! Det "söta" är troligen den finaste! Men man vet ju inte förrän efter bisiktning och utvecklingen under nästa vecka/ Hämtar 3-4 juni! Lycko mig!!!!!

2009-05-22 @ 17:42:42
URL: http://hundintresserad.blogg ,nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0