Mina underbara valpköpare!

Nu har ytterligare en av min förväntade valpköpare hört av sig; -Blev det någon Lucas?
Då fick jag återigen beklaga att det inga valpar blev.
Det känns ju jättesorgligt att behöva göra längtande människor besvikna!
Men återigen förvånas jag över dessa fina människor; -Var inte ledsen, det är såt som händer.... Vi väntar på nästa kull!!!! Här måste jag med tydlighet inflika att ni som velat ha en valp efter Lucia, har ingen skyldighet att vänta ett halvår/minst, utan ni har alla rätt att köpa valp någon annanstans om ni vill!
Men jag blir djupt rörd över er beslutsamma inställning;Vi VILL ha en valp ifrån Lucia och vi känner oss trygg med dig som kennelägare.... Så nu behöver hon få minst fyra valpar för att vi alla ska bli nöjda!
Och fortfarande kan jag inte lova något...... Men mitt hopp och min bön är att jag inte ska behöva göra er besvikna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0