Solen skiner idag!

Tänk så olika väder kan vara!!!! Igår var det regnigt och ruggigt. Jag frös hela dagen....
Idag lyser och värmer solen! Den vill locka ut mig och hundarna på en lång och skön promenad. Och vi kommer!!!!
Ska bara dricka färdigt mitt kaffe och hoppa i kläderna....
Jag tänker så mycket på Lucia och att det kanske inte finns en enda valp i hennes kropp/ i morgon vet vi säkert hur det är. Jag tänker också på er som sett fram emot en valp efter Lucia..... och tycker synd om alla som blir besvikna, OM det är så illa..... Jag har verkligen sett fram emot och längtat efter valpar- så om det inga blir kommer jag nog att gråta en skvätt! Men i så fall gör vi om försöket nästa gång hon löper och får då hoppas på bättre lycka!
Nu behöver vi inte ta ut alla sorger i förväg- jag bara vill förbereda mig så att beredskapen finns......
Ska vara hos veterinären kl.11.30 och så fort jag kommit hem ska jag skriva och berätta svaret!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0