Lika stora och starka!?



Lilla valpen håller på att bli riktigt stor nu- men fortfarande fantastiskt snäll och mjuk! Här kappdrar han med Mindra och med Elsa brottas han. Ibland lyckas han få igång alla "tanterna" i ett springande som brukar sluta i att alla blir utfösta på gården. Det går inte att ha fyra vilt jagande hundar inomhus..... Ibland ska alla jaga katten och katten gömmer sig bakom en gardin....och alla hittar honom! Ibland har de nästan för roligt.... Men katten har inte haft det för roligt det senaste dygnet; Han åkade bli inlåst i vårt förrådshus under helgen och skulle ha gått en kvalfull död till mötes om hans röstresurser varit i paritet med hans hörsel.... Men till all lycka hörde jag hans högljudda jamande och det hördes tydligt varifrån det kom! Så nu ligger han i mitt knä och njuter av att ha blivit räddad av sin älsklingsmänniska (dvs. JAG!) Han har ett hundaktigt beteende ibland; Han slickar mig på kinden och lägger tassen på min panna- ett riktigt tillgivet och gosigt sätt har han...men bara mot mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0