Hemma från Stokholm och hundarna glada!

Vilket välkomnande jag fick igår kväll/måndag, när jag kom hem efter min långhelg hos barn och barnbarn i Stockholm!
Jag blev överöst mest blöta pussar och ivriga viftningar med hela kroppen....värst var Mindra och Elmer som saknat sin "mamma" värst av allihop!
Och idag är det kallgrader i Norrfjärden! Det ligger kvar frost på gräset.
Tidigt i morse gick Elmer ut på tre ben, när han skulle morgonkissa!
Men vi tog en skön promenad tillsammans med Helena och Mira samt Saima och Alfred, när det blivit något varmare(-3 ca.) och solen sken på oss....
Vi är ganska otåliga nu, i vår väntan på besked om Lucia är dräktig! Men om en vecka vet vi; ska boka ultraljud idag...vi skulle säkert kunna ta det på fredag, men då är jag borta i jobbet och hinner inte- så vi får vackert vänta till måndag!
Intet är som väntans tider...och väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge osv. osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0