Lille Börje börjar bli "stor"....



Han kan både gå, stå och sitta nu.
När jag var och tittade var det inte så mycket av det precis.... då hade han just börjat provsmaka annan mat än di och när vi skulle ha honom att stå, såg han ut som en hängmatta.
Nu är det bara två veckor kvar innan vi kan hämta honom!
Just nu är allt som det ska med honom....allt sitter där det ska och allt ser OK ut.
Det är alltid ett lotteri att köpa valp; man vet inte hur det slutar.
Elmer hade ett bett "under utveckling" och det ser nu ut att bli korrekt! Det tackar vi särskilt för....
Detta lilla bett tränar han oavbrutet genom att gnaga och tugga på allt han kommer åt. Jag har haft lite grejer i korg-material, som numer ser ut som strösslade stickor på golvet! Mycket trevligt att få som stoppmateral i damsugaren- inte!
Livet med valp är ett äventyr varje dag; man vet inte vad som kommer att bli tuggmaterial eller vad man kan leka med. Elmer leker ibland katt och tar garnnystan som aldrig blir detsamma igen. Han leker med katten också, vilket är en väldigt spännande sak: då morras och skälls det- för säkerhets skull! Katten tittar förstrött på honom och vänder oberört bort sina döva öron....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Karin!



Tusen tack för värmande ord på min blogg! Jag blev såå glad!

Jaa till veckan måste vi gå på promenad med hundarna!



Men så fin bild på lille Börje! Nu är det inte så länge kvar innan jag får se honom...läängtar!!



Ha en trevlig helg!

Kramar / Helena

2009-10-29 @ 14:52:27
URL: http://helenani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0