Morgonpromenad i gråväder....

Så blev det måndag och för mig är det oftast en ledig dag. (Min helg har varit fylld av begravning, inspirationsdag i framtidsfrågor samt hundraårsjubileum med tillhörande gudstjänst!) För mig och hundarna blev det återigen en långpromenad över blöta och lätt isiga ängar. Det är så skönt att kunna släppa allihop och vara trygg i att ingen trafik kan komma inärheten och att de blir så nöjda efter en riktig språngmarsch. Hemma igen var de nöjda över att bli duschade under magen o benen med varmt o skönt vatten, till skillnad från det iskalla de samlat på sig. Nu sover de förmiddag och jag ska ägna den lediga dagen åt lite tvätt o städprojekt! Tänk att alla lediga dagar fylls av hushållsarbete!? Skulle gärna ha en butler eller husa..... -Men i väntan på en sån får jag nog ta tag i mina projekt själv! Så ha en bra dag, alla mina besökare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0