Nu vill jag presentera Börje för er!



Nu lägger jag in uppgifter på mitt nya framtidshopp; Börje; Boggie by night. Ännu finns han hos Annis pearls i Haparanda, men alldeles snart kommer han hem till oss. Vi är så glada att få en så söt/ vacker kille till! Elmer får en bror att växa upp med och vi får ett bra tillskott till vår uppfödning. Börjes pappa är en 7-årig finsk b/t-hane med hjärta UA, vilket är mer än bra. Efter Uppfödarkursen har jag på ett än djupare sätt insett värdet av äldre, hjärtfriska avelsdjur. Därför hoppas jag att Börje ska införa nya friska linjer i min besättning av djur. Hans finska pappa har ett cert, så det är en mycket fin och rastypisk hund. Som ni förstår hoppas jag mycket på framtiden för Börje, men framför allt kommer han vara en av våra älskade hundar och en kär familjemedlem. Ni kan se stamtavla och mer bilder under "HUNDAR", alldeles inom kort....

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej familjen Tizita !



Jag ser verkligen fram emot att Börje får flytta hem till er !



Vi ses snart ...Kramis Annika med fam.

2009-10-25 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0