GRATTIS Annika, till 8 valpar!

Tänk vilken FULL POTT med 8 små, vackra valpar! Nu hoppas vi att alla ska vara friska och må bra, hela vägen! 
Själv väntar jag fortfarande "tåligt" på att några tecken ska synas på Lucia...om parningen tog!? Det dröjer ytterligare ett par veckor innan vi vet!!!!
Dagen har bjudit på härligt solväder och värme, även om det känns att det är höst i luften.
Jag och hundarna tog en skön promenad över ängarna, där Elmer och Elsa fick springa av sig lite extra.
Tyvärr vågar jag inte släppa Mindra, då hon genast ger sig av på fågeljakt..... och Lucia är jag av naturliga själ lite extra rädd om, just nu!
Det är en underbar syn att se hur lycklig Elmer blir av att springa över ängarna, vilt jagandes flugor och skuttande som en liten kalv på grönbete....
Elsa blir ockå lycklig av att få springa fritt- hon är förvånansvärt snabb i sin knubbiga kropp....
-JA, hon är tjock! Jag vet!
Elsa är nämnligen oerhört snabb på att länsa alla skålar på rester, om de andra hundarna inte äter upp eller lämnar sin skål obevakad! Jag försöker vakta, men lyckas inte alltid vara med i svängarna....
Nu sover alla små hundar så gott och jag får stöka undan lite innan nästa uppdrag kommer.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Karin,

Tack så jätte mycket !

Jag är så glad för dessa små liv.



Håller tummarna för att Lucia också har en kull snart.

Kramis.

2009-09-21 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0