Liten blir stor; Elmer 1 år idag!



Denna lilla klimp har blivit betydligt större under det år han bott hos oss! Jag minns så väl när jag var till Vouges i Kungsbacka och hämtade klimpen. Så liten och söt...och det är han än! En mycket mjuk och gosig kille, försiktig av sig och en riktig knävärmare=) Han har fortsatt att utvecklas positivt, så ni kommer att se honom i utställningsringarna i sommar!
Och i morse har Mindra kräkts ett par gånger under promenad med husse! Och hon har inte varit sugen på mat ett par dagar; så jag är riktigt säker på att det blir valpar nu=D
Lucia som ska ha valpar en vecka tidigare, har kräkts en gång och ser ut att vara dräktig hon med! Jag tror på två kullar med en veckas mellanrum!
För att veta vad som väntar kommer jag nog att röntga dem, när det är lämpligt!
Och Elmer ska gå på 1-årskontroll.....
Tur att det snart blir sommar.....och jag längtar efter valparna.....och gruvar mig samtidigt....

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi får gratulera Elmer och så hoppas vi verkligen att det är många Cavalierbebisar på g som vi så småningom kan komma och pussa på! Spännande!

2010-04-07 @ 21:29:48
URL: http://www.huset-elliot.com
Postat av: Anna :)

Vilken fin bild på Elmer!

2010-04-14 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0