Börje 4 månader



En dagsfärsk bild på vår lilla "Packman", taget med min nya kamera! En jättefin present av barn och barnbarn samt syskon....jag har passat på att fylla 60 i jul! Lille Börje är en pigg och tuff krabat som bara har två lägen; On och Off. God aptit på mat, livet och lek håller han oss alla sysselsatta under sin vakna tid. Riva sönder tidningar, gnaga på stolar och andra möbler, ta mattes garnnystan och trassla till allt ordentligt, dragkamp om leksaker och jaga alt. bli jagad av Elmer samt tugga på allas öron/ inkl.mattes fyller Börjes vakna tid. En alldeles frisk och normal valp, med andra ord! Han är också oerhört tillgiven, gosig och mysig!!!! Börje- we LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har X3 av allt det där hemma hos mig...(ler)

2010-01-04 @ 11:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0