En kärleksförklaring och vånda!



Börje vår lilla skatt, gullig och busig och riktigt charmig. Han är så tuff, så tillgiven, så rolig och matglad! En alldeles perfekt liten valp...som ändå bringar lite bekymmer; Han är lite tunn i nosen och ser inte så där kraftfullt Cavalieraktig ut! Allt är så bra annars,men jag är orolig att han blir för snipig i nosen...för att kunna användas i avel på Mindra, som också är lite för tunn i nosen. Börje är ännu tunnare just nu. Kanske han växer till sig när han får ett mer maskulint uttryck. Han är ju bara 5 månader ännu! För övrigt ser allt annat perfekt ut; och han har jättebra och friska gener om han ärvt det goda!? Nu knäpper jag händerna, håller tummarna, hoppas och ber jag att han växer till sig! Annars vet jag inte vad jag gör....!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0