Goda tecken, alla valpintresserade!



Jag börjar känna mig förhoppningsfull!!!! Mindra/på bild, ser definivt dräktig ut; magen och spenar har blivit större och hon ser ut att ha tappat lite päls under buken=) Och det är ganska tidigt tycker jag; hon är ju bara två veckor på väg.
Lucia däremot har jag varit mycket osäker på! Dock börjar hoppet återvända lite; hon är ju tre veckor gången och börjar få tydligare spenar där det förut inte sett mycket ut för världen. Men hon har inte mått illa...vilket inte är ett måste!
Men det är så tidigt än, att allt kan hända! Jag kan ju också se positiva tecken bara för att jag så gärna vill!
En- två veckor till klarnar det nog! Om man nu orkar vänta så länge ;-)

Kommentarer
Postat av: Leja

Lycka till med valparna!

2010-03-30 @ 22:37:43
URL: http://lejas.se
Postat av: Marie

Mina labbetikar mår aldrig illa utan äter glatt fram till sista veckan, ibland ända till timmarna innan! Svullna spenar, ändrat beteende och hårlöst under magen tycker jag brukar vara bra tecken =)

GLAD PÅSK till er alla!

Kram

Marie & co

2010-03-31 @ 15:52:38
URL: http://www.huset-elliot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0