Simon; Webbmaster!



Denne stilige unge man är mitt äldsta barnbarn: Simon Hedin, som läser på Luleå Universitet. Han hjälper mig med min hemsida, eftersom jag inte kan sånt!
Dogbloggen sköter jag själv=) och känner mig sååå duktig!
Eftersom Simon periodvis har tentaperioder eller bara mycket med studierna, så uppdateras inte hemsidan så ofta. Alla nyheter och färsk information kommer på bloggen istället; om nu någon inte märkt det?!
Så fort jag får bekräftat att Lucia och Mindra är dräktiga kommer det upp på nyheter och om valpar....
Jag har ju samma hane till dem båda denna gång: Idefix, som ni kanske stiftat bekantskap med tidigare på min blogg. Han bor i Luleå- på bekvämt avstånd- men det är inte hela orsaken till att jag använt honom.
Idefix är en jättetrevlig och fin hund som vi blivit väldigt förtjusta i.
Det ska bli jättespännande att se hur valparna blir! -Om det blir några....men det tror jag faktiskt.....
Lucias valpar kommer i så fall att födas omkring 7 maj- och Mindras omkring en vecka senare!
Du som är intresserad av valp får hålla utkik ett litet tag till=)

Kommentarer
Postat av: Stina

Stiligt barnbarn du har (kanske för att han är så lik sin pappa eller för att jag är partisk) Längtar till jag får träffa honom och er snart.

2010-03-27 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0