Elmer skriver ett meddelande!



Helgens Utställning i Piteå/Sjulnäs gick riktigt bra för mig; jag fick en 1:a och domaren sa att jag behövde lite tid på mig...men jag kunde bli vad som helst i framtiden. Underbettet jag hade som valp är numer ett tångbett...och då har jag, som sagt, inte vuxit färdigt! Domaren tyckte att jag hade ett fint huvud och fina rörelser.....och tom matte fick ett posivt utlåtande; Fint visad! Jag blev trea!
Till helgen som kommer åker vi till Sundsvall och ser vad domaren där tycker.....och dessutom ska vi hälsa på Aron/ en av hussarna i familjen!
Jag och matte har kommit överens om att vi ska låta Börje flytta till en annan familj- men inte jag!!!!! Vi har lite planer för framtiden och har hela sommaren bokad för olika utställningar......
Börje har en familj på gång som han är störtförtjust i...så han ska provbo hos dem medan jag och matte sticker till Sundsvall.
Kan för övrigt meddela att jag gillar utställningar!
Men vänliga hälsningar och ett glatt WOFF från Elmer Sandlund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0