Valparna växer och utvecklas bra!


Jag har tyvärr inga nya bilder just nu, men de är på väg.... bilder som visar hur de vuxit och bara blivit ännu finare :-) Så märkligt att man kan få så starka känslor för ett gäng småvalpar! Är jag borta så längtar jag hem till dem och hemma kan jag inte se mig mätt på dem.... De luktar gott, är varma och gosiga att hålla i och de är underbart underhållande att titta på när de leker eller äter.... ja allt vad de gör är härligt att följa! Men tiden går fort och vi har gjort halvtid med dem- nästan! Veckan före jul kommer tre av dem att lämna vårt hus, för att leva sina liv i en ny familj. Varje familj som fastnat för en valp är en familj som jag känner stort förtroende för. De vet inte att det är rätt ovanligt att få välja valp; men det har de fått göra och det har blivit så bra!
Börje som omplacerades vid ett års ålder till en familj i Luleå har fått en jättebra nystart. De trivs med varandra och Börje visar på alla sätt att han är nöjd! Familjen älskar honom och då är också jag nöjd!
Vi har bara ett charmtroll kvar; PAJEN, som vi troligtvis annonserar ut snart! Den familj som har turen att få honom kommer att vara överförtjusta i denna glada och tillgivna guldklimp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0