Mycket spännande på gång den närmaste veckan!


I veckan ska Börje och Elmer på hjärtkoll, ögonlysning och patellakoll! Elmer får hoppa över hjärtat tills han fyller två!
På fredag åker Elmer, Börje och Sixten till Sundsvall på utställning! Det blir endast lördag för vår del pga. dålig kommunication inom familjen. Jag trodde att de var anmälda, men icke.....eftersom det bara är en knapp vecka efter det som Lucias valpar föds, så känns det bra att inte vara borta längre än nödvändigt!
Mindra har inte börjat löpa ÄN! Hon tänker nog att det räcker med en kull i taget!!!!!
Men nästa vecka ska hon iväg och kolla hjärtat så att vi är redo :-D
Så ringer det en del, som är intresserade av valpar. Så snart de fötts så börjar jag ta emot intresseanmälningar och när valparna är en månad gamla, börjar jag ta emot prel. valpköpare hemma, så att vi får se varandra i "vitögat"....Dock blir det ett besök i veckan av en som är intresserad av Cavalierer och vill se hur de är, innan hon bestämmer sig! Bra tänkt, tycker jag!
Vi har för övrigt inga förväntningar inför Sundsvall, utan ser detta år som ett träningspass! Mina gullpojkar utvecklas sakta men säkert, så före två- tre-årsåldern har de inte vuxit klart!
Alla pojkar i vår familj växer bäst efter 15-årsåldern.....så jag är van ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0