Mindra i all sin glans.....


Det är märkligt hur vissa hundar gör intryck på en... Mindras mamma hette Angel och var en väldigt speciell personlighet och skönhet! När jag såg Angel på bild och såg att hon hade valpar; sju tror jag det var, så blev jag alldeles varm, kall och uppfylld av en enda tanke; Jag måste få en Angel-valp! Lyckligtvis fick jag det, till slut! Denna egensinniga och mycket speciella personlighet dyrkar marken jag går på och kan sitta och bara titta på mig, hur länge som helst! Helst sitter eller ligger hon i mitt knä, men det är ju upptaget av andra, ganska ofta, och då trånar hon.... Får hon följa med mig ensam, på en utflykt, behövs inget koppel...hon följer som en skugga och är LYCKLIG! Tack Erica Munter, för Leamington Campari; Angel-valpen som är till så stor glädje <3

Kommentarer
Postat av: Helena Nilsson

Hej Karin!

Så fina bilder på Mindra!!! Hon är ju bara för söt!!

Jag kan bara instämma, det är nåt alldeles speciellt med både Mindra och Mira, helt underbara hundar båda två!!! <3

Kram / Helena

2011-05-18 @ 15:58:39
URL: http://helenani.blogspot.com
Postat av: Erica

Hej Karin!!

När jag läser om Mindra så är hon ganska lik Angel i sitt temerament he he och min Cade är lika dan hehe



Hoppas nu att hon blir dräktig så det blir lika diviga Angel barnbarn



kram

erica

2011-05-18 @ 21:53:18
Postat av: Erica

Hej Karin!!

När jag läser om Mindra så är hon ganska lik Angel i sitt temerament he he och min Cade är lika dan hehe



Hoppas nu att hon blir dräktig så det blir lika diviga Angel barnbarn



kram

erica

2011-05-18 @ 21:54:10
Postat av: Erica

Hej Karin!!

När jag läser om Mindra så är hon ganska lik Angel i sitt temerament he he och min Cade är lika dan hehe



Hoppas nu att hon blir dräktig så det blir lika diviga Angel barnbarn



kram

erica

2011-05-18 @ 21:54:48
Postat av: Erica

Hej Karin!!

När jag läser om Mindra så är hon ganska lik Angel i sitt temerament he he och min Cade är lika dan hehe



Hoppas nu att hon blir dräktig så det blir lika diviga Angel barnbarn



kram

erica

2011-05-18 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0